sobota, 10 maja 2014

Rozdział dziesiąty

Selena’s pov

Poszłam do łazienki i po prostu jak małe dziecko popłakałam się.
Nie wiem nawet czemu porostu chyba musiałam tak odreagować ,mam go dość !
 Rozkochał mnie w sobie nic nie robiąc, zranił mnie i przypomniał to od czego miałam uciec w tą wyminę w zaledwie kilka dni ! To jest mistrz.
Przez ta poranną rozmowę z nim zapomniałam co sie stało, nic praktycznie nie pamiętam z zeszłej nocy i to jeszcze bardziej mnie dołuje. Zaczęłam coraz  głośniej płakać mając wszystko w dupie ! Mogłam wczoraj zostać zgwałcona przez tego dupka ! Mógł mnie od razu zabić. Nie byłoby jakich kol wiek problemów.
 Po jaka cholerne on mnie całował ,jeżeli to nic dla niego nie znaczyło ? No po co ,może ktoś mi to wyjaśnić ? Bo ja jestem chyba za głupia żeby to zrozumieć . Całuje się kogoś, gdy wiesz że ci się podoba, a nie pod wpływem chwili.. Co ja jestem ciuchem na promocji, że ktoś go chwyci pod wpływem chwili, a potem będzie żałował, że go kupił? Nie jesteś dla niego czym znacznie gorszym… miał potrzebę to pocałował, byłaś słaba to nie chce więcej razy, a tobie wmawia, że to emocje.. jesteś taka naiwna. Ten głos mnie kiedyś zabije!  
 Poczułam się taka słaba jestem niczego  nie warta ,nic dziwnego że rodzicie mnie tu wysłali po co mieli takiego nieudacznika w domu trzymać , moi płacz był teraz tak głośny że jestem pewna że Ash i j
Justin go słyszeli .Położyłam się na ziemi zaczynając płakać jeszcze głośniej jeżeli to w ogóle możliwe wspominając dawne czasy gdy nie byłam zbyt popularna.

#wspomnienie#
Szłam sobie po korytarzu, zmierzając do mojej szafki, gdy nagle na kogoś wpadłam. Gdy podniosłam wzrok i zobaczyłam największą dziwkę szkolną wiedziałam, że nie będzie za miło.
-gamoniu jak łazisz ??-wrzasnęła na mnie popychając na szafkę
-przepraszam nie widziałam cię-nigdy jej się nie potrafiłam postawić.
-z tych twoich przeprosin wiele nie wychodzi suko- pchnęła mnie jeszcze mocniej, a moje plecy już dawały znaki
-Może ci kupić okulary, jak nie widzisz gdzie chodzisz?- splunęła na mnie i odeszła śmiejąc się ze mnie jak reszta szkoły. Miałam już jej dość nigdy mi nie da spokoju. Chce jak prędzej wyrwać się z tej szkoły…
##

Tak, tak było na codziennie. Wreszcie wyrwałam się z tej szkoły, ale czy w nowej będzie lepiej ? Może będę tak samo traktowana? Nie ! Jestem już inną osobą po wakacjach.. Zmieniam się umiem się postawić i nie dam sobie wejść na głowę. W poprzedniej szkole jedynymi osobami, które ze mną rozmawiały były Ashley,Bradley i James, któremu zawdzięczałam trochę mniejsze dokuczanie, ale to i tak nie zmienia faktu, że go nienawidzę. W tej szkole chce żeby było lepiej, żeby każdy chociaż w najmniejszym stopniu mnie polubił… Rozmyślając tak nawet nie zdałam sobie sprawy, że na dal płaczę. Nagle poczułam jak ktoś mnie lekko podnosi i przytula ,uspokoiłam sie automatycznie myśląc że to Ash, ale gdy poczułam męski zapach perfum wyrwałam się i zaczęłam na niego niekontrolowanie i bez pohamowań krzyczeć .
-Zostaw mnie ! Nie dotykaj ! Nie chce cie znać ! Jesteś najgorsza rzecz jaka spotkałam w życiu !Nie chce cię znać ! Odpierdol się ode mnie…
Wybiegłam sie z łazienki i wpadłam w ramiona Ash która zaczęła mnie masować po plecach szepcząc do ucha
-Już kochanie spokojnie ,wszystko dobrze.- to mnie uspokajało, kocham ją najbardziej na świecie
Usłyszałam tylko głośne walniecie drzwiami. Wkurzył sie ? Przecież on tego chciał.
Miałam natłok myśli ale dzięki mojej przyjaciółce sie uspokoiłam i pozwoli zasypiałam z myślą
To dopiero początek ciekawe co będzie później


Justin’s pov

Wkurwiłem sie nie ma co sie oszukiwać, sam tego chciałem a teraz tego żałuzje ,ale tak mi będzie łatwiej. Niech wypierdala nie potrzebuje żadnej dziewczyny w moim życie . Poszedłem wziąć prysznic i pożyłem sie spać z myślą .

Ona dopiero przyjechała a juz tak namieszała w moim życiu

Rozdział mało ciekawy, ale myślę, że od następnego chociaż trochę się rozkręci
Nadal poszukuje osoby, która zrobi mi szablon
>>Selena Marie Gomez Fan Fanfiction nie wiem jak się z tobą skontaktować odnośnie tego szablonu, więc jak nadal jesteś chętna żeby mi go wykonać, napiszesz do mnie na tt? :) @pepeolaJB

JEŻELI CHCECIE BYĆ INFORMOWANI O ROZDZIAŁACH  NA TWITTERZE NAPISZCIE NAZWĘ W KOMENTARZACH 

3 komentarze: